Przełącz na tryb domyślny.

Przełącz na tryb nocny.

Wysoki kontrast - tryb czarny i biały.

Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty

Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny.

Mniejsza czcionka.

Domyślna czcionka.

Większa czcionka.

  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Piławie Górnej

    58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 69

Koordynator do spraw dostępności

Zgodnie z art. 14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Burmistrz Piławy Górnej  Zarządzeniem Nr 86/2020 z dnia 19 sierpnia 2020 r. powołał Koordynatora do spraw dostępności oraz Zespół do spraw dostępności w Urzędzie Miasta w Piławie Górnej i jednostkach organizacyjnych Gminy Piława Górna.

Do zadań Koordynatora ds. dostępności oraz zespołu, należą w szczególności zadania związane z:

  1. wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta w Piławie Górnej i gminne jednostki organizacyjne;
  2. przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno–komunikacyjnej i alternatywnej;
  3. monitorowaniem działalności Urzędu Miasta w Piławie Górnej i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane Koordynatora ds. dostępności

Danuta Skroban –inspektor ds. obronnych i obrony cywilnej

tel. 74 8324-911

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.